skoltime

Hej alla läsare !
Hur mår ni idag ? - jag mår bra men är trött :)
Sitter här och äter macka och dricker oboy , har fixat håret och sminkat mig, men har inte tagit fram kläder ännu . Det blir nog bara mjukisbyxor och nån hoodtröja , det blir bra, fredag är en såkallad "slappdag" för mig.
Efterskolan ska det ju bli att packa till cupen , åker imorn 06.50 (?!?!) . Jag skulle egentligen träffat Mathias ,men han blev tydligen sjuk , synd..
Asså ni kankse ser att min header inte är västa snyggingen , men jag gör det på paint bara ,haha . Det får faktiskt duga för ett litet tag ! :)
Nu ska jag gå och klä på mig, vi hörs !


bild från i sommras, malin & agnes :')

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bra början i allafall :)

2008-10-17 @ 15:38:20
Postat av: malin

:)

2008-10-17 @ 16:31:26
URL: http://supermalin.blogg.se/
Postat av: agnes

haha fy ved hemsk jag ser ut I) <3

2008-10-17 @ 19:07:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0