please let me get what I want

Hej bloggen ! =)
Har suttit hemma ett tag,  men såg att jag hade nått bildprogram jag fick med när jag instalerade min kamera , gud vad glad jag blev , har ju inte photoshop eller nått liknande , så ja ! Men är inte riktigt expert på det, haha .. Gjorde headern iaf , det är inte så super fin jag vet , men det får duga så länge :)
Idag har jag väll inte gjort nått speciellt ,skola som alla andra dagar , hade mest roliga ämnen idag , hk fick baka pizza (kommer upp en bild på min supersmaskiga pizza ,haha ! ) SO (okej kanske inte så roligt..) hade prov ,det kändes som att det gick bra,tror jag får ett G ,men man ska inte säga nått ännu ! Sen lunch , åt inget var mätt efter hk:n , sen idrott hade staffett eller nått ,sen gick vi igenom betyg , efter bild , ritade klart min serie , haha gud vad ful..
Nu ska jag packa lite lätt , puss.


min pizza, HAHA ! den var faktiskt god ,men ser inte så god ut kankse..


Kommentarer
Postat av: Linus

Fin pizza Malin haha :)

2008-10-17 @ 19:46:56
Postat av: malin

tack linuuz ! :D

2008-10-17 @ 19:47:39
URL: http://supermalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0