jag är hemma !

kom nyss hem från cupen ,gud vad jag är trött.. Cupen gick bra och dåligt , förlorade första matchen ,men sen vann vi överlägset de andra två . Och jag som har haft fetaste måltorkan , jag gjorde mål ,rätt in i krysset , fan vad det var skönt !
Hade verkligen bäst på cupen . Men idag/morse förlorade vi mot västerås typ ,men jag visste inte att vi skulle spela mot flickor 16 , damlag alltså. Så riktigt bra insats av oss, om man får säga det själv. Igår så åkte vi till arosfortett , det är som "fångarna på  fortett ni vet" ? fast inte på ett fortt med tigrar och så förstås , det är massa celler man får gå in i och göra massa uppgifter ,både fysik teknik och taktik som gäller , något som jag kan föreslå om nån åker till västerås :)
Nej nu ska jag nog sova ett tag ,sen packa upp ,mamma kommer hem ikväll vid sex.
Bilder kommer kanske om ett tag , jag orkade inte ta kort med min kamera för att Hasse hade med sig en systemkamera , så tror att han lägger upp dom bilderna sen på en hemsida, så kan ta dom därifrån sen , okej ? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0