hemma från orienteringen

Orienteringen gick sådär.  Tog typ tio minuter innan jag och Israa hittade till stigen som gick till kontroll ett . Sen kom typ dom bästa i klassen , jeppe och putte , så vi åkte lite snålskjus med dom två kontroller . I slutet fick jag värsta rycket och sprang allt vad jag kunde, haha . Tappade mitt hårband ,snark vad jobbigt , måste köpa ett nytt , asså till fotbollen och när jag är ute och springer ,dom kan inte koste så mycket..
Nu är jag iaf hemma och ska ta en skön dusch. Efter ska jag vara med Mathais ,när han nu slutar..
Dagens klädsel :
Spångas mjukis byxor
ksss tjocktröja.
Gul grön t-shirt jag fick av agnes
Tygskor från topshop (mina gympa skor var så blöta)
En riktigt skön klädsel för att vara ute i skogen , bortsätt från skorna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0